Włosowe podsumowanie 2016 roku

Witam serdecznie!
Pomyslałam, że warto zrobić roczne podsumowanie efektów osiągnietch w roku 2016r :) Zeszłoroczne podsumowanie bardzo się Wam podobało więc i tym razem wrzuce taki wpis abyscie mogli pełniej zobaczyć, jak zmieniały się moje włosy w ciągu roku. Tym razem obejdzie się bez podpisywania zdjęć gdyż na każdym z nich widnieje konkretna data wykonania.

Rok zaczynałam od 52,5 cm i udało mi się osiągnąć zamierzony cel dlugości włosów - do łopatek. Rok zakończyłam długością 64,1 cm. W tym roku mam nadzieję zapuścić je do chociażby talii :) Włosy w ciągu roku podcinała 2 razy: w lipcu o 2,4 cm i w październiku o 3 cm z tego co mam zapisane :) ogólnie przybyło mi 17cm łącznie z tymi podciętymi.

8 komentarzy :

  1. Uwielbiam takie wpisy, gdzie pokazywane są włosowe zmiany ;) ps. masz piękne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wpis Ci się podobał i dziękujęza pochwałę :)

      Usuń
  2. Wyglądają rewelacyjnie! Widać, że dużo poświęciłaś na ich pielęgnację i przyniosło to wymierne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę ci tak pięknych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego zazdrościć tylko dbać o swoje i je doprowadzić do stanu idealnego <3

      Usuń
  4. Piękne masz te włoski :3


    https://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Ale prosze nie wklejac utaj linków do swojego bloga :) Jesli ktoś bedzie chciał odwiedzić Twoją stronę zrobi to przez komenarz :D

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka