Dzisiejsze zakupy

Przyszła pora, aby napisać pierwszy "poważny" kosmetyczny post na tym blogu :P Nie wiem, czy ktokolwiek będzie to czytał ale nie ważne. Będąc dziś na zakupach zaopatrzyłam się w kosmetyki na które często zerkałam a na które nigdy nie było funduszu :P A i muszę powiedzieć, że wiele za nie nie zapłaciłam :)


Tak wygląda mały zestaw, który dziś skompletowałam :)
Konturówka PAESE nr1 
Cena 10,80 zł
Już od dłuższego czasu zanosiłam się z zamiarem kupna białej kredki :P



Poniżej prezentuję odcienie, które uzyskamy rysując kredką jedną, dwie i trzy kreski. Im więcej razy i im mocniej przyciśniemy tym intensywniejszy uzyskamy kolor Mnie się bardzo podoba.



Potrójne cienie COTE france pearl PANORAMIC 
Cena: 2,50 zł
Czytałam o nich opinie i okazuje się, że są dobrej jakości. Zobaczę sama jak będzie się je nosiło :)



Cienie do powiek VOLLARE SECRET 69
Cena: 1,80 zł
Wcześniej zakupiłam cień z brokatem z tej serii i nie narzekam. Zobaczymy jak ten się spisze.

I teraz najlepsze Cienie do powiek Qianyu
Cena: 6,50 zł
Cienie są fantastycznie napigmentowane jak na tę cenę. Największym szokiem było dla mnie to, że paletka jest dwupoziomowa. Na "piętrze" znajdziemy odcienie brązu, złoto i perłowy cień jako rozświetlacz  Na "parterze" małe lusterko, odcienie szarości i czerń. Nie wiem, czy któraś dziewczyna to zauważyła, ale dodatkowo te cenie pięknie pachną :)




2 komentarze :

  1. Nie znam tych firm, ale moge polecić Ci tusz z milo pomarańczowy "efekt sztucznych rzęs" tani bo ok 9zł i na prawdę bardzo dobry, kupisz w Rossmanie. Ja używam cieni z Avonu i jestem bardzo zadowolona, polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja samam ma cienie z Avonu chyba paletki :D Powiem, że ja to cieni mogłabym mieć milion :D Aaa jak bedę w rosie to się rozejrze za tuszem :D

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka