Aktualizacja włosowa Kwiecień- Maj 2014

Dzisiaj kolejna włosowa aktualizacja :) Sama widzę, że moje włosy są w coraz lepszej kondycji dlatego bardzo się cieszę.

Tak jak pisałam ostatnio, włosów nie mierzę. Jedynym wyznacznikiem przyrostu są dla mnie zdjęcia i mimo tego, że czasami są spóźnione staram się je robić. Ostatnio odniosłam wrażenie, że przyrost stanął w miejscu, ale po zrobieniu zdjęcia okazało się, ze coś tam jednak urosły :)


Pielegnacja moich włosów nie jest zbyt skomplikowana :) Staram się je myć co drugi dzień, chociaż czasem jest ciężko.  Co dziwniejsze lepszą świerzość utrzymują, gdy mam je spięte. Olejuję tak z 3-4 razy w tygodniu, maskę nakładam 2 razy w tygodniu jak dobrze pójdzie :D Włosy myję szamponem z Alterry granat i aloes, ale muszę znaleźć cos bardziej nawilzającego bo z tym nadal jest problem. Przez farbowanie mam strasznie wysuszone włosy. Po kazdym myciu odżywkowanie bez spłukiwania i 2 razy w tygodniu Placenta :)

1 komentarz :

  1. W takim razie powodzenia w dbaniu i zapuszczaniu włosów :) Również w ostatnim czasie starałam się aby moje włosy rosły, rosły i nie podcinałam nawet końcówek, dopiero wczoraj 2 centymetry je skróciłam u fryzjera przy okazji farbowania. Ale mimo podcięcia i tak są już długie, takie jakie chciałam :) Gdy je dam do przodu to tak sięgają do polowy piersi.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka