Zbieram słoje po Kallosach!!

Witam wszystkich!
Znów dopadł mnie natłok pracy ale przychodzę do Was z wielkimi nadziejami i prośbą! Jeśli macie na zbyciu to będę wdzięczna za podesłanie każdego opakowania po litrowym Kallosie! U mnie w przedszkolu wiecznie brakuje pojemników na przydasie a takie słoje będą wielką oszczędnością miejsca a dodatkowo przyczynicie się do recyklingu! Dodatkowo te opakowania mają taką gamękolorystyczną, żę przydadzą się nawet pod względem edukacyjnym :) 
Będę bardzo wdzięczna jeśli zechcecie wydać te pare złotych na list  i podeślecie mi jakieś opakowania po tych maskach :)


5 komentarzy :

  1. Fajna akcja, szkoda, że ja na razie wielkie słój dopiero rozpoczynam ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoje rzeczywiście fajne do przechowywania drobiazgów, więc szkoda, ze te nowe są bardziej giętkie niż wczesniejsze

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi samej bardzo podobają się te opakowania, ale póki co to jeszcze nie miałam żadnego dużego Kallosa :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka