Papiloty do kręcenia włosów z Aliexpress

Witam wszystkich!
Po długiej niemocy wracam z kolejnym postem :) Tym razem mam dla Was recenzje papilotów do kręcenia włosów z aliexpress.
Moja opinia:
Papiloty sprawdziły się bardzo dobrze. Nawinęłam je na noc i rano uzyskałam bardzo fajny efekt loczków. Włosy ładnie się zakręciły a po spryskaniu delikatnie lakierem fale trzymały się cały dzień. Wieczorem już ich było mniej ale to urok moich ciężkich włosów. Po nakręceniu włosów łapiemy całość gumką, którą naciąga się na przeciwną stronę papilotu. Dodatkowo na papilotach znajdują się takie zaczepki jak z rzepów aby papilot nie zsunął się w nocy z włosów ale uważam, że jest on zbędny ponieważ przez niego rano miałam problem aby odwinąć niektóre pasma. Na szczęście da się je zsunąć bo nie są przyklejone. Ogólnie uważam, ze zakup jest warty swoje ceny. Papiloty są mocne i trwałe i nie bardzo przeszkadzają w nocy.






5 komentarzy :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka