Aktualizacja włosowa

Dziś postanowiłam zrobić włosową aktualizację :) Ostatnio pokazywałam efekty włosowe po miesiącu picia drozdży :) Dzisiaj dalsze efekty oraz to jak skróciłam i wyrównałam moje włosy :)
Tak wyglądały moje włosy w sobotę 22.03.2014 roku :) Oczywiście jak na złość do zdjęcia muszą się układać na lewy bok. Co dodatkowo wprowadziła w pielęgnację moich włosów w tym miesiącu. 
Oczywiście kontunuujuje picie drożdży i będę robiła miesięczną przerwę bo to już trzeci miesiąc od kąd je pje. Muszę przyznać, że robi się lekki gąszcz Baby Hair na razie bardzo widoczny tylko przy grzywce i z tyłu głowy, ale wierzę, że między włosami na całym skalpie gdzieś się reszta chowa :D
Dodatkowo teraz zaczynam trzeci tydzień z wcierką Jantar :)
Mimo, że jestem trochę zawiedziona bo jak miałam odrostu 8cm w lutym tak i teraz wychodzi 8cm :O Nie wiem jak to w ogóle możliwe skoro po samym odroście na poniższych zdjęciach będzie widać, że ten odrost urósł sobie przynajmniej 2cm... :D Ale tak to juz jest :) Czasami zamiast mierzyć lepiej zrobić zdjęcie żeby się o czymś przekonać :)

Kolejno pokazywane zdjęcia: Luty, marzec i porównanie :)






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka