Pierwsze denko z lutego

Dzisiaj pokażę Wam jakich kosmetyków i specyfików używałam w ostatnim czasie. Nie jest to tylko zbiór jednego miesiąca bo staram się być oszczędna w używaniu kosmetyków i ograniczam się do minimum :)
Zaczynając od pielęgnacji moich włosów zużyłam w ostatnim czasie 2 szampony.
Pierwszym z nich jak widać na poniższym zdjęciu jest szampon nawilżający z Alterry Aloes i Granat.
Jest moim odkryciem dla przesuszonych farbowaniem włosów. Sprawdza się w tym świetnie a do tego bardzo ładnie pachnie. Bardzo dobrze nawilża. Włosy po nim są miękkie i widocznie nawilżone.

Drugim szamponem, który zużylam jeszcze w lutym jest szampon łopianowy z Farmony. Bardzo dobrze sprawdził się w oczyszczaniu włosów. Wskazany jest do włosów przetłuszczających się z tendencją do łupiezu. Ja takowego nie posiadam ale mam problem z tłuszczeniem włosów. Szampon dobrze sobie z tym poradził dodatkowo likwidował swędzenie skóry głowy za co bardzo sobie go chwalę :)


Kolejnym kosmetykiem do pielegnacji włosów jakiego używam jest balsam nawilżająco-regenerujący z Apteczki Babuni, który na moich włosach wspaniale się sprawdza. Włosy dzięki niemu są miękkie, wygładzone i nawilżone. Bardzo dobrze się przy tym rozczesują. Nie elektryzuja się i nie puszą.


Do pielęgnacji ciała używałam peelingu myjacego kawowego z Joanny <3 Kocham te peelingi, pachną świetnie, intensywnie i aromatycznie a do tego bardzo fajnie złuszczają naskórek :)


Na koniec zostawiłam podkład Sephora nr 20. Bardzo dobrze dobrany do koloru mojej cery z żóltymi tonami, które ukrywały zaczerwieniena do których skłonna jest moja cera zwłaszcza na policzkach i w okolicach nosa. Jest on bardzo wydajny i długo utrzymuje się na twarzy.


3 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka