Czym się zajadam? Czyli posiłki w 30 minut!

Taaak. Zapowiada się taki trochę misz- masz na tym blogu, ale może to i lepiej :) Przynajmniej będzie wieksza motywacja do pisania, a i kulinarnie może więcej zdjęć uda mi się powrzucać :)
Jakość zdjęć jak zwykle nie powala. Wszystko to dlatego, że robione telefonem, a na to już nie mam wpływu. Z racji charakteru mojej pracy nie jestem w stanie gotować przez 3 godziny, aby upichcić dwudaniowy obiad z surówkami itd. Jednak, aby kulinarnie trochę się rozwinąć postanowilam zacząć gotować cokolwiek :) Na tapecie mamy danie, które przyrządzimy w 30 minut :) Pod warunkiem, że mięsko mamy już ugotowane :)
Warzywa z kurczakiem
Składniki:
Kawałek cukini
Kawałek marchewki
Kilka pieczarek
Kilka ząbków czosnku
Ugotowane podudzie z kurczaka (samo mięso)
Przyprawy wg. uznania

Przygotowanie:
Proporcje dobieracie sobie sami wg. uznania, w zależności, czy przyrządzacie danie tylko dla siebie czy dla większej ilości osób. Dlatego nie podaję konkretnej ilości danego składnika :) Przygotowanie tego dania mamy naprawdę proste.
Wszystkie składniki myjemy. Czekamy aż wyschną.
Cukinię, marchewkę i pieczarki kroimy w plasterki. Mięso oddzielamy od kości i rozdrabniamy.
Na rozgrzaną oliwę wrzucamy najtwardsze warzywa czyli marchewkę i cukinię. Po chwili dorzucamy pieczarki, brokuły oraz rozgniecione widelcem ząbki czosnku. Wszystko ładnie dusimy i doprawiamy wg. uznania. Po przyrządzeniu układamy wszystko na talerzu. Następnie podpiekamy na patelni mięsko i układamy na warzywach.
Takim sposobem przyrządzimy smaczny obiad w pół godziny :) Dla oszczędzających czas taka propozycja ode mnie :) Mam nadzieję, że wszystko jest zrozumiałe :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka