Aktualizacja włosowa Maj - Lipiec 2014

Taaak. ja to zawsze się zbieram tak za te wpisy, że ostatecznie są bardzo rzadko. Ale lepsze to niż nic :) W tym wpisie aktualizacja włosowa.
Zdjęcia włosów wykonuję pod koniec miesiąca. Dopiero po tych dwóch miesiącach widać, jak bardzo urosły moje włosy i w jak dobrym (takie mam wrażenie) są stanie, dzieki świadomej pielęgnacji. Aby lepiej było widać różnicę zdjęcia zaczynam robić w tej samej bluzce w paski, którą pożyczam od siostry :P I aż cud, że sie do niej mieszczę :D

Dzięki świadomej pielęgnacji moje włosy są bardziej miekkie, puszyste, nawilżone i mocniejsze. Ponad to objetość jest większa z czego się bardzo cieszę :)
Hmm a wam jak się podobają :P Szału nie ma, ale ja czekam cierpliwie na wielkie efekty :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka