Książeczki dla dzieci z Biedronki - czy warto je kupować?

Dawniej myślałam, że do Biedronki sprowadzane są tylko jakieś beznadziejne książki w ogóle nie warte uwagi. Generalnie dawniej Biedronka kojarzyła się ludziom z "biedotą" (bo przecież w biedronce robił zakupy plebs) i produktami słabej jakości. Teraz wizja Biedronki nieco się zmienia. Firma zaczęła wprowadzać do swojej oferty produkty firm Tołpa czy Bell. Można znaleźć w niej również fajne produkty żywnościowe. Ja osobiście bardzo lubię kupować w Biedronce. Ale nie o tym... Z racji, że pracuję w przedszkolu szukam ciekawych rzeczy, które mogłabym wykorzystać w pracy z dziećmi i ostatnimi czasy można znaleźć w niej super książki dla dzieci w bardzo przystępnych cenach. Ostatnio pisałam o kąciku książki i o tym, że warto czytać dzieciom. Kontynuując ten temat chciałam pokazać jakie książki dla dzieci udało mi się upolować w Biedronce.

Książki Marcina Mortki z wydawnictwa Zielona Sowa o przygodach wikinga o imieniu Tappi kupiłam początkiem lutego. Zdjęcia zrobiłam w tamtym czasie i teraz mogę napisać o tych książeczkach trochę więcej. Za jedną książkę zapłaciłam 10zł więc uważam, że cena za taką pozycję jest bardzo dobra. Wczoraj przeglądałam allegro i za te książki trzeba zapłacić z przesyłką min. 15 zł. Nie są specjalnie grube.


Ale najważniejsze jest to co możemy znaleźć w środku.
Książki o przygodach Tappiegi to krótkie opowiadania o Wikingu i jego przyjaciołach. Bohaterowie tych opowiadań przeżywają wiele ciekawych i wspaniałych przygód. Opowiadania te przede wszystkim uczą dzieci przyjaźni, odwagi, dobra, uczciwości oraz pomagania drugiemu człowiekowi. Książki kupiłam w ciemno gdyż sięgając po nie nic o nich nie wiedziałam. Okazały się strzałem w dziesiątkę. Opowiadania czytam dzieciom w czasie relaksacji. Muszę powiedzieć, że dzieci są nimi zaciekawione i słuchają ich z miłą chęcią.



Jeszcze jednym wielkim plusem tych książek są śliczne ilustracje, które idealnie komponują się w tekście. Nie jest ich ani za dużo ani za mało. Pozostawiają dzieciom swobodę w wyobrażaniu sobie sytuacji przedstawianych w tekście. Dodatkowo dzieci sięgają po te książeczki podczas swobodnych zabaw aby podziwiać te piękne ilustracje.





Udało mi się zakupić 4 pozycje z tej serii.
1. Tappi i niezwykłe miejsce.
2. Tappi i poduszka dla Chichotka.
3. Tappi i pierwszy śnieg.
4. Tappi i urodzinowe ciasto.
A Wy mieliście styczność z tymi pozycjami? Co o nich myślicie?

3 komentarze :

  1. Nawet nie zwróciłam na nie uwagi . Przyglądnę się im jak je dorwę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :) To na prawdę warte polecenia ksiązki :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka