Co i gdzie wygrałam w sierpniu?

Witam wszystkich!
Dziękuję za zainteresowanie poprzednim postem i za Wasze opinie. Większość z Was niestety podziela moje zdanie, że sprawa jest lekko smrodliwa. Tak jak kupa dziecka... taki smrodek, który czuć ale nie do końca wiadomo skąd pochodzi :P Szkoda, że tak traktuje się innych blogerów którzy tak na prawdę działają na korzyść naszego bloga. 
Dzisiaj jednak chciałam podzielić się bardziej miłymi sprawami a mianowicie moimi wygranymi z sierpnia.


Na początek chwalę się wygraną u Ewy, u której wygrałam zestawik pędzli, kredkę do oczu Lovely, pomadkę Carmex i cherbatkę. Dziękuję Ci kochana za te wspaniałości. Pędzelków już używam i świetnie się sprawdzają!





Tak prezentują się nagrody :)


U Karoliny na facebooku wygrałam krem Kailas. Zachwalany przez blogerki więc i ja się nim będę smarowała :)


Gramatura nie jest największa bo to tylko 8 gram ale w zupełności wystarczy aby go przetestować i zdecydować o ewentualnym, dalszym kupnie.


I ostatnia nagroda za zwycięzkie zdjęcie w konkusrsie fotograficznym GAL  "Dzikie zwierzęta żyjące w Polsce". Zdjęcie możecie oejrzeć w tym wpisie. 






Tak oto prezentują się sierpniowe wygrane. 

22 komentarze :

  1. oj zazdroszczę wygranych :D mnie ciągle omijają :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak sprawdzą się pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Truskawkowa wersja Carmex wysuszała mi totalnie usta:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta na razie jest niezła... zobaczymy jak będzie dalej :)

      Usuń
  4. Gratuluję wygranych, nie wszystko służy jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że sprawdzają się pędzelki i że cieszysz się z wygranej. Bardzo mi miło, że sprawiłam odrobinkę przyjemności. Mam nadzieje, że choć troszkę będą służyć ;)
    Pozdrawiam kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo ciekawostek. Szczegolnie interesująco zapowiadają sie pędzelki

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne produkty :) Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super nagrody ;) Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  9. olej z nasion wiesiołka właśnie sobie łykam :)
    gratuluje przesyłek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. smrodek u dziecka super porównanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wygrane, szczęściara z Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Owocny miesiąc :) super!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka