Nowości z ostatnich miesięcy

Witam serdecznie!
Niemoc przeogromna krąży ostatnio nade mną za sprawą pracy, w której haruję jak dzika bez żadnej pomocy :/ I po 8 godzinach (ponad) wracam tak zmęczona, że szuram powiekami po podłodze... Zaiste, powidam Wam nikt nie powinien pracować z dziećmi tylu godzin. Jest to wykańczające psychicznei i fizycznie zwłaszcza kiedy nie ma się nikogo do pomocy. Ehhh... nie będę się za bardzo nad tym rozwodzić ale jeśli wśród Was są nauczyciele to wiecie o co chodzi.
Dzisiaj przedstawię nowości ostatnich miesięcy. Musze się pochwalić ale we wrześniu nie zrobiłam żadnych zakupów i jestem z siebie dumna :D Jednak można się obyć i jakoś przeżyć miesiąc nie kupując masy generalnie niepotrzebnych ksmetyków :)


Zaczynając jakoś chronologicznie to jeszcze w lipcu wpadły mi w ręce te trzy oleje.




Olej kokosowy z Biedronki, który zużyłam do gotowania :P olej kokosowy KTC i olej Wyborny rzepakowy z chili, którym przyspieszałam porost od sierpnia. Możecie o tym poczytac w tym poście.


Kolejne oleje przywiozła mi z Lublina szwagierka:P



Oleje KTC jasminowy i z amlą. Taak... mogłabym się już cała kąpać w tych olejach :D na szczęscie odlewki poszły do siostry i koleżanki więc do zużycia mam ich nieco mniej :D


Imieninowe prezenty z lipca, które bardzo mnie ucieszyły.




Euphoria Kalvina Kleina, podwójne cienie do powiek i tusz do rzęs z SEPHORY.


Jakiś czas temu złożyłam również zamówienie Bingo Spa. Załapałam się na zniżkę  przy zakupach za min 75 zł dzięki temu sporo zaoszczędziłam na zakupach :)







Cynkowa maska do twarzy BingoSpa 12,99 zł - 5,07 zł
Maska błotna do twarzy z zieloną glinką BingoSpa 12,99 zł- 5,07 zł
Koncentrat cynamonowo - kofeinowy 250 g BingoSpa 29,99 zł- 11,70 zł
Kuracja do włosów z 40 aktywnych składników BingoSpa 18,00 zł - 7,02 zł
Sól do stóp ze skłonnościami do pocenia BingoSpa 7,99 zł - 3,12 zł
Próbka serum kolagenwego
Za całość zapłaciłam ok 50 zł wraz z wysyłką (za produkty 40, 98 zł). Zaoszczędziłam więc 40, 98 zł nie wliczając w to przesyłki.



Obok mojej Pumy nie mogłam przejść obojętnie w Rossmanie gdy zobaczyłam na nią promocje :)


Serum na końcówki z Marion.


Zapas wcierki Jantar w Biedronce za oszałamiającą kwotę 8 zł.


Gumki spiralki w PEPCO za jedynie 5 zeta :D


I doczekałam się w końcu osławionych pędzli. Niedługo recenzja :) Co prawda już się tak z nich nei cieszyłam bo czekałam praktycznie maksymalny czas czyli 45 dni :/

Ufff to by było na tyle z tych moich nowości :D

18 komentarzy :

  1. Jak dużo tych pędzli... :) Wcierkę Jantar w biedrze też złapałam. Ale dwie :D Radzę przelać ją do jakiegos atomizera, w ten sposób aplikacja jest o wiele szybsza, dokładniejsza i przyjemniejsza ;) Zachęca mnie ta sól do stóp od Bingo Spa, ale gdzie bym ją używała, skoro w domu tylko prysznic... xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam tak, że moczę stopy w misce i problem rozwiązany :D no ja tez kupiłam dwie sztuki wcierki ale jakoś wolę ręcznie ją nakładać :)

      Usuń
    2. Ja wcierkę pryskam a potem masuję. :D nie lubiłam tej oryginalnej aplikacji.

      Usuń
  2. Sporo fajnych produktów :) Pędzle super <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj na oleje to sama mam ochotę :D
    Również załapałam wcierkę :)
    Euphorię chcę kupić mamie na urodziny, bo uwielbia ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahah :D no oleje to u mnie szał :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jantar był niestety u mnie dużym zawodem :( Olej kokosowy pewnie też by mi nie podpasował, bo moje włosy są wysokoporowate. Chciałam zaopatrzyć się w któryś z olejków marion, ale to na razie bez sensu bo zaniedbuję strasznie zabezpieczanie końcówek, a został mi jeszcze olejek arganowy :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaniedbój końcówek. ja dzięki ich pielęgnacji włosy podcinam co ok 6 m-cy gdy widzę, że się zaczynają rozdwajać lece podcinać :)

      Usuń
  6. Też się załapałam na ostatnią sztunię jantara. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojjj ten olej z chilli mnie mocnooo zaintrygował - Ty chyba robiłaś z niego wcierkę prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcierałam go jako wcierkę i świetnei się u mnie sprawdził! Polecam!

      Usuń
  8. Najbardziej zaciekawiły mnie oleje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie olejowe cudeńka! Zazdroszczę takich zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile ciekawych olei :) Ja mam duży problem z regularnym ich stosowaniem :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnei olejowanie to podstawa! Wprowadziłam u siebie nawyk olejowania i robię to codziennie :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka