Zimowa dekoracja sali w przedszkolu

Witam wszystkich!
Dzisiaj pragnę przedstawić Wam zimową dekorację, która całą zimę zdobiła moją salę w przedszkolu. Wszem i wobec wiadomo, że jestem nauczycielką w przedszkolu :) Pracę rozpoczęłam w zeszłym roku i trafiła mi się na prawdę spora i wymagająca sala jeśli chodzi o dekoracje. 


Taki obrazek widać, gdy wchodzimy bezpośrednio z drzwi. Na ścianach mam wielkie drzewa namalowane na szarym papierze, wycięte i przyklejone masą mocującą. I tak jak w zeszłym roku  i w tym ścianę zdobią papierowe śnieżynki, na które kurs znajdziecie na moim drugim blogu TUTAJ. Narobiłam się ich i mam ochotę w większości je zalaminować aby się nie poniszczyły ale jeszcze się nie dorobiłam laminarki ;)



Tutaj przykład małej gazetki umieszczonej w sali. Małeśniezynki wycięte były ozdobnym dziurkaczem. Szablony na wycinanki pobrałam z internetu a miły Pan Sekretarz w szkole wydrukował mi je na formacie A3. Dzięki czemu nieco łatwiej się je wycinało :)



Jak widać, na oknach również znalazły się wycinanki. Nie zdążyłam niestety przyozdobić całych okien tak jak zaplanowałam ale efekt i tak mi się podoba.


Dodatkowo na parapetach rozłożyłam ściętą firanę a jako imitacja śniegu posłużył mi tiulowy materiał, którego skrawki znalazłam w domu. Myślę, że spokojnie można w tym celu wykorzystać stare prześcieradło :) Oczywiście te kwiatki nie za bardzo tutaj pasują ale nie miałam ich gdzie postawić. W czasie około świątecznym na parapetach i oknach pojawiły się świąteczne zawieszki takie jak aniołki, mikołaje i bombki. Dodatkowo nie zrobiłam zdjęć pięknego kącika świątecznego, który został rozebrany przed feriami. Jeśli macie ochotę obejrzeć zeszłoroczną dekorację to zapraszam TUTAJ. W ym roku nie mogłam sobie pozwolić na posiadanie choinki w sali gdyż dostała grupę maluszków ale kącik świąteczny bardzo im się spodobał :)

5 komentarzy :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka