Joanna z Apteczki Babuni. Balsam nawilżająco - regenerujący do włosów suchych i zniszczonych

Witam wszystkich!
Balsam ten zachwycił mnie swoim działaniem kilka lat temu, gdy moje włosy były farbowane, zniszczone i potrzebowały odżywienia. Podążając za wspomnieniem po kilku latach ponownie po niego sięgnęłam. jeśli jesteści ciekawi jak się sprawdził zapraszam do przeczytania dzisiejszego wpisu.



Balsam znajduje się w poręcznej butelce o pojemności 200 ml. Zamykanie na klik, porządnie wykonane. Nie urwało mi się. Grafika ładna, przemyślana. Informacje o balsamie znajdziemy na tylnej etykietce. Balsam ma lejącą konsystencję o ładnym zapachu.



Od producenta:
Twoje włosy są suche i zniszczone? Pragniesz by odzyskały zdrowy wygląd i blask? Pomoże Ci w tym nasz balsam nawilżająco-regenerujący z serii Z Apteczki Babuni.
Balsam działa silnie i nawilżająco, regeneruje zniszczoną strukturę włosów. Szybko i skutecznie odzyskują miękkość i połysk oraz łatwiej się rozczesują i układają.
Miód, dzięki wysokiej zawartości cukrów, aminokwasów i witamin, wpływa na nawilżenie. Proteiny mleczne poprawiają kondycję włosów.

Skład:
Aqua (woda), Cetyl Alcohol (alkohol cetylowy, emolient tłusty, emulgator, może zapychać), Cetearyl Alcohol (emolient, może zapychać, mieszanka alkoholu cetylowego i etylowego), Stearalkonium Chloride (chlorek stearalkonium, antystatyk, konserwant), PEG-20 Stearate (kwas stearynowy, humektant, emulgator), Cetrimonium Chloride (kondycjoner, konserwant lekko emulgujący), Isopropyl Alcohol (rozpuszczalnik, konserwant, zapobiega rozwojowi grzybów i bakterii, odkaża. Może silnie wysuszać i podrażniać!), PEG-40 Hydrogenated Castor Oil (emulgator, odtłuszczacz), Mel Extract (ekstrakt z miodu), Hydrolyzed Milk Protein (hydrolizat protein mleka, humektant, substancja filmotwórcza i kondycjonująca, antystatyk), Propylene Glycol (glikol propylenowy, humektant), Panthenol (wit. B5), Triethanolamine (reglator pH), Parfum (zapach), Coumarin (kumaryna, składnik kompozycji zapachowych o woni trawy), DMDM Hydantoin (chemiczny środek konserwujący), Methylchloroisothiazolinone (konserwant, substancja rozpuszczalna w wodzie, stabilna chemicznie, bezpieczna dla środowiska - biodegradowalna), Methylisothiazolinone (konserwant).




Moja opinia:
Balsam znajduje się w porecznej butelce, zamykanie jest porządnie wykonane i nie powinno się urwać w trakcie użytkowania. Balsam ma lejącą się konsystencję i zalecane jest jego nie spłukiwanie. 
Stosowałam balsam na farbowane włosy jakieś 4 lata temu i na nich bardzo dobrze się wtedy sprawdził. Wygładzał je, odżywiał, sprawił że były miękkie, delikatne, błyszczące i. Na tyle zapadł mi swym działaniem w pamięci, że postanowiłam do niego wrócić jakiś czas temu. I tu bardzo się na nim zawiodłam. Na moich zdrowych włosach nie zrobił komplenie nic :) Nie zauważyłam żadnego nawet negatywnego działania. Niemniej polecm go osobom, które mają podniszczone farbowaniem włosy.


5 komentarzy :

  1. Moje puszące się włosy uwielbiają tą serie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja farbowanych włosów nie mam (farbowałam 3 lata temu prawie). Hmm ciekawe czy u mnie by się sprawdził ten balsam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie farbuje włosów, a o samym produkcie chyba wcześniej nie czytałam. Szkoda, że nic nie zdziałał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę spróbować kosmetyków z tej serii :))


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/05/pytu-pytu-czyli-first-day-of-spring.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie farbuję włosów, ale mimo to chętnie wypróbuję - może u mnie coś się dzięki niemu stanie ;))
    www.czterydni.pl

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka