Moja wygrana

Dość długo mnie nie było :) Spowodowane przez ciągły brak czasu a po pracy również i siły. Dzisiaj chwalę się wygraną u Kasi :)



Tak wygląda cała zawartość paczuszki, którą otrzymałam :) Co dokładnie dostałam:
Joanna: Szampon do włosów cienkich i słabych, potrzebujących objętości
Joanna: Odżywka do włosów cienkich i słabych, potrzebujących objętości
Joanna: Odżywka w sprayu do włosów cienkich i słabych, potrzebujących objętości





A także:
Joanna: Krem do depilacji pach, rąk i okolic bikini
Joanna:Krem do depilacji nóg
Joanna:Balsam łagodzący po depilacji


Myślę, że recenzje tych produktów na pewno ukażą się na blogu jak je tylko przetestuję i pouzywam na sobie :) tymczasem uciekam :) i życzę miłej Niedzieli.

4 komentarze :

  1. Wow ale wygrana :) ciekawa jestem tej odżywki do włosów, czekam na recenzje ;) Gratuluję ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj umyłam włosy tym szamponem i nałożyłam odżywkę :) Efekt dziś jest bardzo pozytywny :) troche wiecej powiem za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna wygrana, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka