Aktualizacja włosowa - Styczeń 2015

Kolejny wpis z cyklu Aktualizacje Włosowe. Generalnie moje włosy są w bardzo dobrym stanie. czasem, gdy mają zły dzień niezbyt mają ochotę na układanie się ale nie mam na co narzekać.


Moja pielęgnacja w grudniu była ponownie mocno ograniczona. Codzienne mycie szamponem Alterra, odżywkowanie, olejowanie i nakładanie masek. Tak jak pisałam nieco wyżej. Jestem zadowolona ze swojego stanu włosów. Są mocne, odżywione i nawilżone. Teraz już rzadko się elektryzują.

Od stycznia ponowiłam picie drożdży dla lepszego przyrostu. Co prawda nie mam co na niego narzekać bo jak widać włosy znacznie mi urosły. Nie wiem jak wiele, gdyż tego po prostu nie mierze. Ważny jest dla mnie efekt wizualny. Widać, że rosną więc jest dobrze :)


Co sądzicie o nowym banerze? Podoba się czy coś zmienić? Czekam na podpowiedzi :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka