Hair Jazz. Szampon i odżywka przyspieszające porost trzykrotnie? - Czy warto kupić?

Witam wszystkich!
W ostatnim czasie miałam okazję sprawdzenia na sobie jak działają kultowe a może bardzo rozreklamowane produkty do przyspieszania porostu włosów od HarmonyPlus - szampon i odżywka Hair Jazz. Jak się u mnie sprawdziły i czy dzięki tym produktom osiągnęłam niebywały przyrost włosów? Dowiecie się w dalszej części wpisu.

Szampon i odżywka znajdują się w takich samych opakowaniach tylko oznaczone są inna grafiką. To tuby, które usytuowane są "na głowie". Pomaga to w wydobyciu produktu do końca ale niestety podczas odkręcania widać, że oba produkty stojąc tak na łazienkowej półce wyciekają do nakrętek. Dodatkowym problemem jest to, że ciężko jest odłożyć produkt spowrotem na półkę. Ja wciskałam oba za kran :D oczywiście dozownikiem do góry. Dzięki temu nie musiałam bawić się w kilkukrotne odkręcanie i zakręcanie. Grafika jest przyjemna dla oka.

Od producenta:
Trzykrotnie szybszy wzrost włosów!

Czy wiesz, że dzięki naszym produktom włosy mogą rosnąć nawet trzy razy szybciej?
Produkty Hair Jazz przynoszą sukcesy naszemu instytutowi już od ponad 15 lat!
  
Hair Jazz udziela gwarancji na 5 wyników:
- nawet trzykrotnie szybszy wzrost włosów,
- bardziej miękkie i błyszczące włosy,
- wyniki utrzymujące się przez wiele miesięcy,
- wydajność sprawdzona i przetestowana na wszystkich rodzajach włosów,
- wyraźne zmniejszenie się liczby wypadających włosów.

Wyniki badań klinicznych produktów Hair Jazz potwierdzają trzykrotnie szybszy wzrost włosów. W ciągu 4 miesięcy mogą one osiągnąć większy wzrost niż wcześniej w ciągu roku.
Nasze produkty sprawiają ponadto, że włosy stają się piękniejsze, mocniejsze i bardziej błyszczące.

Badania kliniczne
PROTOKÓŁ: Badania zostały przeprowadzone na reprezentatywnej próbie mieszkańców Francji i polegały na pomiarze wzrostu włosów każdego z pacjentów w okresie 30 dni.

Szczegółowe informacje na temat testów (w języku angielskim) można pobrać, klikając tutaj — http://bit.ly/HairBell-Clinical-Studies

Zgodnie z podsumowaniem wyników po 30 dniach:
Maksymalny wzrost wyniósł 4,5 cm.
Średni wzrost próby wyniósł 2,9 cm.

Należy pamiętać, że zwykle włosy rosną ze średnią prędkością wynoszącą ok. 1,5 cm/miesiąc.
Badanie przeprowadzone zostało przez niezależne laboratorium Spincontrol.

PROTOKÓŁ: Badania zostały przeprowadzone na reprezentatywnej próbie mieszkańców Francji i polegały na pomiarze wzrostu włosów każdego z pacjentów w okresie 60 dni. 30 osób stosowało odżywkę Hair Jazz codziennie, a pozostała grupa nie stosowała żadnej kuracji.
Wyniki badań pokazały, że osoby stosujące odżywkę Hair Jazz uzyskały wzrost długości włosów większy o 123% niż średni porost włosów grupy kontrolnej.

Badania konsumenckie 
Badania przeprowadzone zostały przez niezależne laboratorium i wykazały następujące rezultaty:
- Silniejsze włosy: +83%,
- Porost włosów: +76%
- Wydajność wzrostu włosów: +80%,
- Zadowolenie z kuracji: 90%.

95% osób, które uczestniczyły w badaniach klinicznych produktów Hair Jazz , kontynuowało kurację, co świadczy o jej skuteczności.

Skład Hair Jazz
Produkty do pielęgnacji włosów Hair Jazz są wysoko stężoną mieszanką naturalnie występujących białek, które są niezbędne do wzmocnienia rdzenia włosa i wzmagają jego wzrost — są to:
- chityna,
- hydrolizowana keratyna,
- białka sojowe, a także 
- wyciąg ze skorupki jajka.
Wydajność tej mieszanki restrukturyzującej jest następnie zwiększana poprzez dodanie witaminy B6 (pirydoksyny), odgrywającej kluczową rolę w przemianie metabolicznej białek tworzących rdzeń włosa.

Skład:
Szampon:
Aqua (woda), Sodium Laureth Sulfate (substancja myjąca), Cocamidopropyl Betaine (substancja myjąca), Cocamide DEA (subs. myjąca), Hydrolyzed Soy Protein (hydrolizat protein soi), Hydrolyzed Keratin (hydrolizowana keratyna)Egg Shell Extract (ekstrakt ze skorupki jaja kurzego), Alcohol (alkohol), Camphor (kamfora), Methylisothiazolinone (konserwant), Methylchloroisothiazolinone (konserwant), Pyridoxin Hcl (Wit. B6), Perfum (zapach)Citric Acid (kwas cytrynowy, regulator pH), Carboxymethyl Chitin, Propylene Glycol (glikol propylenowy, konserwant, humektant, zapobiega wysychaniu masy kosmetycznej przy ujściu butelki, tuby)5-Bromo-5-Nitro-1.3-Dioxane (konserwant), C.I. 42090, Alpha Amyl Cinnamal (zapach), Linalool (imituje zapach konwalii, alergen).

Odżywka:
Aqua (woda), Paraffinum Liquidum (parafina ciekła), Hydrolyzed Soy Protein (hydrolizat protein soi), Cetearyl Alcohol (emolient, może zapychać, mieszanka alkoholu cetylowego i etylowego), Ceteareth-20 (emulgator, substancja myjąca usuwa zanieczyszczenia z powierzchni skóry i włosów), Hydrolyzed Keratin (hydrolizowana keratyna), Egg Shell Extract (ekstrakt ze skorupki jaja kurzego), Alcohol (elkohol), Camphor (kamfora), Methylisothiazolinone (konserwant), Methylchloroisothiazolinone (konserwant), Pyridoxin Hcl (Wit. B6), Perfum (zapach), Dipalmitoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate (humektant, zapobiegająca elektryzowaniu się włosów), Citric Acid (kwas cytrynowy, regulator pH), Propylene Glycol (glikol propylenowy, konserwant, humektant, zapobiega wysychaniu masy kosmetycznej przy ujściu butelki, tuby), 5-Bromo-5-Nitro-1.3-Dioxane (konserwant), Alpha Amyl Cinnamal (zapach), Linalool (imituje zapach konwalii, alergen).

Moja opinia:
A teraz to na co zapewne czekacie najbardziej. Zacznę od początku. Paczkę z szamponem i odżywką otrzymałam 23 czerwca. Z racji tego, że w lipcu i sierpniu nie byłam w stanie używać tych produktów codziennie ogólną i konkretną recenzje postanowiłam napisać dopiero w październiku. 
Konsystencja szamponu i odżywki jest dość wodnista, lejąca ale w żaden sposób nie utrudniało mi to użytkowania.

Szampon ma miły zapach ale na dłuższą metę nieco meczący. Fajnie się rozprowadza, pieni i oczyszcza skórę głowy. Na długości włosów rozprowadzałam tylko powstałą pianę. Już niewielka ilość szamponu pozwalała mi na dokładne umycie skóry głowy. Szampon trzymałam na głowie kilka minut, tak jak zaleca producent w ulotce dołączonej do paczki. Szampon jest koloru błękitnego. Wydajność szamponu jest bardzo dobra.

Odżywka ma biały kolor i jest równie rzadka co szampon. Aplikowało się ją nieco gorzej i tutaj już musiałam użyć więcej produktu aby pokryć całą skórę głowy. Dlatego do zużycia całości szamponu pasowałoby mieć ze dwie odżywki.

Lipiec, Sierpień i Wrzesień: w lipcu korzystałam z szamponu i odżywki w sumie 17 razy i niestety nie uzyskałam żadnego efektu. Uważam, że nie jest to miarodajny czas używania tych produktów dlatego postanowiłam wstrzymać się z recenzją. Dlatego też przeczekałam cały sierpień i zaczęłam konkretnie działać we wrześniu.  We wrześniu stosowałam kurację praktycznie codziennie. Wyjątkami były niektóre dni gdzie po prostu nie chciało mi się myć włosów.

Pomiary włosów: w czerwcu udałam się do fryzjera na podcięcie końcówek
1 czerwca - 59,1 
4 lipca - 56,7
W tym czasie ubyło mi 2,4 cm włosów ale pięknie się wyrównały. 28 czerwca byłam u fryzjera. 
4 lipca - 56,7
31 lipca - 58,0 
sierpień - 58,6 
Włosy urosły 1,9 cm w ciągu 2 miesięcy. Średnia przyrostu to 0,95 cm.
10 wrzesień - 60,1
8 październik - 62,0 
Tutaj faktycznie przybyło mi 1,9 cm włosów ale tylko dlatego, że co 2 dzień popijałam sobie siemię lniane z nasionami chia i uważam, że to tylko zasługa tej mieszanki.
Ogólne podsumowanie jest jedno. Szampon i odżywka nie wpłynęły w żaden sposób na przyspieszenie mojego porostu włosów. Miałam co do tego duetu wielkie nadzieje i na tym się zakończyło. Jednak znajdą się ich plusy: nie podrażniają, dobrze oczyszczają i nie robią krzywdy. Uważam, że w tej cenie można kupić wiele produktów, których działanie może być o wiele lepsze.

Porównanie: Od 1 czerwca do 8 października przyrost na plus wynosi 2,9 cm. Trzeba liczyć dodatkowe +/-3 cm podczas podcinania. Co daje nam średnią ok 2 cm na miesiąc.

10 komentarzy :

  1. Bardzo ładne masz włosy. Produktów nie miałam nigdy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak iłe słowa :) osobiście radzę w tej cenie kupić coś co faktyczie zadziała ;)

      Usuń
  2. Nie miałam ich, ale od jakiegoś czasu mam na nie ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówię poważnie, za tą kasę kup sobie chociaży Olejek Khadi albo zainwestuj w Kaminomoto :)

      Usuń
  3. Liczyłam na to że faktycznie duet się sprawdzi i faktycznie wpłynie na szybszy wzrost włosów. Też uważam że w tej cenie można dostać inne produkty które lepiej działają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak i nie rozumiem tego całego szału na te kosmetyki...

      Usuń
  4. U mnie minimalnie przyhamowal wypadanie alenz szybszego porostu nici

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnei wyadanie na ogólnie stabilnym poziomie :D niec nie zaszkodził ani nic nie przyspieszył D:

      Usuń
  5. U mnie przy stosowaniu tylko szamponu i odżywki włosy urosły o 2 cm.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka