Mrożąca krew w żyłach historia moich rozdwajających się pznokci

Moje drogie! Już od jakiegoś czasu zabieram się do napisania tego postu. Znam przyczynę i skutek więc mogę napisać nieco więcej.

Jakiś czas temu okropnie zaczęły mi się rozdwajać paznokcie. To było straszne... Gorszego horroru nie można przeżyć jeśli mowa o paznokciach. Nie dość, że miałam problem z suchymi dłońmi, których nienawidzę nie byłam w stanie zapuścić nawet 3 mm paznokcia, nie mówiąc o tym, że nawet po obcięciu paznokcie rozdwajały mi się do 3mm w stronę palca. To na prawdę uciążliwe a dodatkowo czesto było bolesne gdy na palcu zostawała sama pielinka. Nie mogłam znaleźć przyczyny. Wtedy popijałam drożdże więc problem tak koszmarnych paznokci nie mieścił mi się w głowie. Wcierałam olej rycynowy, który nic nie pomógł.
Dopiero teraz doszłam do wniosku, że temu koszmarowi winien był krem do rąk, którego używałam. Wcześniej intuicja mi to podpowiadała ale on tak dobrze działał na moje suche dłonie, że wydawało mi się to niemożliwością.

Zanim zdradzę Wam, który krem zrobił takie spustoszenie na moich paznokciach powiem, że nie tylko ja cierpiałam z tego powodu. Mama mojego męża w podobnym czasie zaczęła narzekać na tę sama dolegliwość... dziwne? Używała tego samego kremu do rąk i tak samo sobie go chwaliła. No krem rewelacja. Szybko się wchłaniał, nie zostawiał tłustego filmu na skórze i bardzo dobrze nawilżał!

Nie przestałam używac kremu specjalnie. Po prostu stopniowe ocieplanie pogody sprawiło, że dłonie już się tak nie przesuszały więc krem poszedł w odstawkę. I co? Dolegliwości paznokciowe zaczęły pomału ustępować bez brania suplementów. Przeszło mi przez myśl aby zrobić temu kremowi test ale żal mi moich paznokci, żeby tak je katować ponownie. Wolę go już nie używać. Najlepsze jest to, że nie wiem jaki składnik mógł to spowodować. Dodam, że gdy mama męża przestała używać tego kremu paznokcie również sie poprawiły (dodatkowo zażywała wit. B). Dziś postanowiłysmy wyrzucic każdy ten krem. Mąż przynosi go z pracy.
Winowajcę znajdziecie w TYM poście. 

Czy miałyscie z nim do czynienia? Czy powodował te same dolegliwości?

5 komentarzy :

  1. Używam go, ale tylko sporadycznie.. Niby jest ok, ale za nim nie przepadam. Wow! ://

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie beznadziejny :/ znam inne o niebo lepsze od tego :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie sądziłam,że krem do rąk może zrobić coś takiego

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka